Sayfalar

20120412

Su Özledim


20 Nisan gelsin ve bir an önce deniz göreyim istiyorum. Hatta o da kesmeyecek denizi içmek, bitirmek istiyorum. Kumlardan peeling yapmak, çimenleri koklamak..Acaba diyorum, belki bir ihtimal kendimi iskeleden suya "coppp" diye atabilir miyim? Hatta "gümm" diye. Umarım deniz ve hava yeterince sıcak olur. Geçtiğimiz sene deniz tatili yapamadığımdan, bu kadar özledim aslında. Kabul etmek lazım biraz da yaşlanıyorum. Doğaya daha yakın olmak hoşuma gitmeye başladı. Biz uzun tatiller yapamıyoruz malesef. Hep 3-4 güne sıkışmış dinlenmeler bizimki.Tam havaya girmişken geri dönüyoruz. Hep tocam yüzünden. "Workaholic" dedikleri cinsten geliyor. Bense farklı bir ırktan:).Güzel bir harmonimiz var.

2 yorum:

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

kuzi tam 2.5 senedir denize parmağımı bile sokmadım:)

Yasemin Iraz KAYA dedi ki...

Benim de 1,5 sene olmuştu ama geçen hafta sonu makus talihimi yendim eheuehu:))