Sayfalar

20110704

HERKES BİR GÜN GELİN OLUR:) (erkekler asla)

Facebook profil fotoğrafına düğün resmini koymayı garipsiyorsan, hatta bu fikri biraz ayıplamaya başlamışsan cicim ayların bitmiş demektir...Son demlerinde belki ha bir gayret yine koyarsın, aynı yaptığım gibi:)..
Tabi bu kuralın dışına çıkmış arkadaşlarım var. Aradan 2 sene geçmesine rağmen hala unutamıyorlar düğünlerini, evlendiklerini. Ne şirin değil mi?..

Stresli anlarda, ya da monoton anlarda bizimkinin üzerinden 1300 sene geçmiş gibi geliyor. İş stresinden uzak, "kendimiz olabildiğimiz" anlarda ise dün gibi..

Şu şarkıyı  çılgın gibi söylemek istiyorum; Nil üstaddan;

"Ben bu yaz bembeyaz bir otelde ,Kendime rastlamak istiyorum .Sevgilim kimbilir şimdi nerede Diye soran şarkılar dinlemiyorum.


BEN BU YAZ BRONZLAŞMAK ,KENDİMLE UZLAŞMAK , YER YER YOZLAŞMAK , UZAKLAŞMAK İSTİYORUM .


En çok satan kitaplar elimde ,Kendime yönelmek istiyorum . Denizden çıkıp yeni bikinimle ,Üşümek ürpermek istiyorum .

Yansın ayağım kumlarda ,Sönsün günlerim mumlarla ,Mavi turuncu tonlarda Toplansın dalgalar kumsalda ."

1 yorum:

Knock Knock dedi ki...

Bence Nil hakikaten aşmış.
Düğününü unutamayanlar ise, dilerim bir ömür keyifle hatırlarlar :)