Sayfalar

20110711

Dertsizmiş gibi görünen insanlardan sıkılıyorum. Yalan söylüyorsunuz. Aslında sizin bir şey söylediğiniz yok da bana o sinyalleri veriyorsunuz. Ya da ben paranoyağım. Ya da sıkıntıları algılayış biçimim arızalı. Aslında şu ana kadar hiç psikoloğa gitmedim. Depresif bir küçüklüğüm, ilk gençliğim, son gençliğim? (bu ne zamansa) oldu. Psikoloğa gitmemem çılgınlık olmalı. Bazen herkesten önce bunalıp daralıyorum  stresli olaylar karşısında.

-Ya aslında hayat dediğim şey normalde hissettiklerim değilse?.
-Ya ben ağır duyguların altında yaşayacağım diye sürünüyorsam da aslında diğer insanlar yer yer evhamlı ama genelinde dinginse?.

Bu nasıl anlaşılır?. Bir ortak ölçü birimi bulmak lazım diğer insanlarla. Bunun anlayabilmenin tek yolu bu. Belki de psikologlar bulamadığımız ortak ölçü birimlerimizdir.Fahrenheit ile Celcius'un kesişmesi gibi, kesişmeye koşarız doktorlara. "Anlat doktor, diğer insanlara göre çok mu vahimim?!"

Kankalarımla aramda şapşal bir muhabbette çıkan bir ölçü birimimiz var aslında; Kolej plaketlerimiz. Etrafta sayı barındıran ölçüleri bulundurmuyoruz. Boyun kaç kolej plaketi boyunda?. gibi sorulara cevap veriyoruz. Maymunluk yapmayı özledim:).. Otobüsten dolmuştan çok gülüyoruz diye kovulmayı özledim. O günler, kaç plaket uzaklığında?

Eeh be gelecek korkusu!, tıktın bizi kalabalık şehirlere, kalabalık şehirlerdeki minik ofislere, indirdin hayatımızı 1/7'ye, alacağın olsun..

5 yorum:

Happiness dedi ki...

Al benden de o kadar. Aynı duyguları paylaşıyorum senle. Gelecek korkusu zaten tavan yapmış. Bir de her gün ofise tıkılmak cabası..

Küçük kuzin

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Evet caanım, sen de tıkılmışsın duydum.. Bir de bu sıcaklar cabası..Uçmak istiyorummmm.Uçalım mı?

© Etk Yavrusu © dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
© Etk Yavrusu © dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Knock Knock dedi ki...

İnsan kendisini; diğerlerini baz alarak değerlendirmeye başlarsa, asla bilemeyeceği diğerlerinin gerçek durumuyla ilgili hep bir özlem, ve kendisine karşı da zalimi oynayarak yaşar.
Şöyle bir ipleri gevşetip, evrensel akla güvenip, sahip olunanların tadını çıkarmaya çalışmak lazım bence.
Tabi bu söylediklerim tam olarak uygulayabildiğim anlamına gelmiyor. :) böyk.