Sayfalar

20110228

AŞK TESADÜFLERİ SEVER

Nihayet izleyebildim. Ama bu film beni bitirdi. Hayatımda izlediğim en şaşırtıcı romantik film değildi belki ama diğerlerinden farkı olduğu kesindi. Aşka dair o yumuşacık anlatımı, belki biraz da olayların Ankara'da geçmesinden kaynaklı, beni oldukça tavladı. Deli gibi ağladım.. Boğazım düğümlendi, hem finalde hem de kesit kesit filmin içinde. Çıkar çıkmaz kadınlar tuvaletine koştum. Etrafta rimelleri akmış, gözleri kıpkırmızı bir sürü kadın gördüm. İzleyen herkesin kalbine dokundu bu film. Mutlaka tavsiye ederim.

Not: Ankara Botanik Parkı'nda ikisi de bankta otururken, Özgür,  Deniz'in yüzüne doğru eğilip " sen şimdiye kadar nerdeydin?" diye fısıldadığında sanırım salonda birkaç kişi koltuğundan düştü. (ya da bana öyle geldi:)).. Ne romantik bir prenssin sen Mehmet GÜNSUR;)

2 yorum:

MisHale dedi ki...

ha ha o sahnede düşenlerden biri de bendim :) içim dışıma çıktı ağlamaktan.

Adsız dedi ki...

Ne icin, tesekkur ariyordum