Sayfalar

20101004

Bu aralar leyleği havada gördük sanırsam. İki haftasonudur yokuz ortalarda. Normalde gezme meraklısı olmadığımı düşenen ben, bu işten oldukça memnunum. Meğersem derinlerde bir yerde küçük bir Çelebi saklıyormuşum. Geçen haftasonu Bodrum Turgutreis'e gittik. Malum Ege, Akdeniz kadar sıcak olmuyor Eylül sonunda. Ama yine de yüzebildik bir kere. Küçük bir kasaba gibi Turgutreis. İkinci gidişimiz. Her şey var. Banka var, süpermarket var, pazar var.. Meşhur Turgutreis çaput pazarını da gezdim. Hiçbir şey alamadan çıktım. Bence tamamen turistlere yönelik bir yer ve aynı ürünler sürekli farklı tezgahlarda tekrarlıyor. Gözünü seveyim Ankara Çayyolu pazarının:)

Bu haftasonu da Adana'daydık. Bu sefer tocamın yakın bir arkadaşının düğünü sebebiyle gittik. Aslında 2001 senesinde komik bir yolculuk macerasında yolum düşmüştü oralara ama sadece birkaç saat kalmıştım. Bol bol Adana kebap yedik tabii ki. Yüzevler diye bir restorana gittik önce. Şuana kadara yediğim en güzel Adana Kebap buradaydı. Ertesi gün de Hasan Kolcuoğlu diye meşhur bir mekan! olduğunu söyledikleri yerde yedik. Ben pek beğenmedim. Ama sonra gölün kenarında çay içip tavla oynadığımız çaybahçesi süperdi. Adana'da su bol. Özellikle uçak alçalırken gördüğüm manzaradan büyülendiğimi söylemeliyim. Aslında anladığım kadarıyla pek de süper yerlerini dolaşmadık. Önce ne kadar bakımsız bu şehir demiştim ama bunu öğrenince yorum yapmamaya karar verdim. Bu arada Thy'nın gözünü seveyim. Bodruma giderken  Pegasus'un İzair ortaklığındaki uçuşuna denk geldik. Hayatımda ilk defa uçaktan korktum. Birçok kere okyanus aşırı uçtum,ülkeler aşırı uçtum ama gelgelelim bu sefer yurtiçi bir uçuşta korktum. Dolmuş gibi tıklım tıklım bir uçak, hareket edeceğin 10cm bile alanın yok, ulan ucuz diye çekilir mi  bu korku?..Ucuz da değil ki..Bodrum malum, gözde yer..Ama havaalanında araba kiralayacak sadece bir adet yer var, orada da araba yok:)..buyrun size Bodrum ironisi...Umrumda mı?..Değil tabii ki....Gezmek bana iyi geliyormuş.. Pazartesi işe geldim dışarıya bakıp duruyorum..Gökteki leyleği arıyorumm:)

PS.Bu arada sinemalarda Cehennem adında bir 3D Türk filmi oynuyor. Bu kadar kötü olabileceği aklıma gelmemişti:)

4 yorum:

Vato01 dedi ki...

Adanaya bir daha giderseniz eğer küçük saatin arkasında Şeyhmus var birde ordan yiyin derim. ben her gittiğimde karnımı doyurmak için 2 zevk için 1 tane yiyorum. tavsiye ederim =)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Pek vakit olmadığından Adanalı arkadaşlara da soramadım, ama dönünce aslında yanlış yerlere gittiğimi farkettim..Ama olsun bir dahaki sefere tavsiyeleri tutacağım:)Teşekkürler

Oburcan dedi ki...

Adana'da Elem'de iyidir.

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Evet geldikten sonra duydum orayı da. Ama çok hazırlıksız gittik, neler varmış neler Adana'da:).Neyse bir dahaki sefere artık