Sayfalar

20100409

Sabitim Aşk..

Evet yine Lost'dan bahsediyorum...6/11 bölümünü bugün izleyebildim. "Sen hala Lost mu izliyorsun?" diyenlere inat süper lezzetli bir bölümdü. Ohh sonunda beni tekrar heyecan bastı. Bu dizide kendimi aptal gibi, bunamış gibi, anlamaya beynim yetmeyecek gibi hissettiren bölümlerin müptelası olmuşum. Bir rahatlama geldi ki sormayın. Sezonu baştan izlemem lazım. Yine ağzım açık izlemişim bu sezonu; şimdi çıktı ortaya. Desmond'ı özlemişiz. Hayranım senarist kadrosuna. İnanılmaz detaylar var. Yerimde duramıyorum bu yüzden şimdi.

Desmond ile Charlie neden Penny ve Desmond'ın o ünlü fotoğrafının çekildiği yerden denize uçtular? Faraday Charlotte'u müzeden çıkarken gördüğünü ve aşık olduğunu söyledi. Acaba eski bölümlerde bu verilmiş miydi? Bu insanların sabitleri aşk. Faraday defterini Desmond'a gösterdi. O defterde sabitinin Desmond olduğu da yazıyordu aslında. Charles Widmore herkesin babası çıktı,sidewayde:)).. Aşkların sabit oluşu ortak, ayrıca kişilerin babalarıyla ilgili sorunlu mevzularının oluşu ortak. Desmond bu bölümde Widmore'un büyük saygısına sahipti. Demek ki herkes hayal ettiği hayatı yaşıyordu. Fakat değerli bir şeyleri feda ederek. Acaba Widmore'un Desmond'dan isteyeceği fedakarlık ne?.. Yüzlerce soru üreteceğim biraz daha devam edersem. Desmond Oceanic 815'in yolcu listesini aldığında neler yaşanacağını görmek için sabırsızlanıyorum. Aslında bunun üzerine belki bir sezon daha çekilebilirdi bile!. Önümüzdeki bölüm Hugo'nun olacakmış..Zaten final sezon bitince diziyi en baştan bir daha seyretmeli. Çocuklarım da seyretmeli.. 

3 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

şlk defa duydum bunu bakayım bende

Knock knock dedi ki...

Çocukları alalım, onlar izlesin, ufukları genişlesin. Sonra bizi aşsınlar, bizimkini genişletsinler.
Lost...
Hangimizin sabiti aşk değil ki.

oyumben dedi ki...

Adada yaşamak istiyorum ben. ( valla )