Sayfalar

20100304


İnsana doğduğu ay hep özel mi gelir acaba? Bunu birkaç kişiye sormalıyım. Ben Mart ayında doğdum-16 Mart- ve bu ay nedense daha bir efsunlu gelir bana. En sevdiğim mevsim ilkbahardır. Bu ayın gelişi de hem doğumgünü hem de ilkbahar heyecanını birlikte yaşatıyor. Kışın çok depresifim. Kesinlikle sevmiyorum, son iki yıldır buna kanaat getirdim. Elimde olsa kış yaşamayan bir iklime göçerdim. İlkbaharsa sanki, "kötü günler bitti" havası barındırır..Bazen ne kadar dalgalı bir ruh halim olduğuna kendim bile şaşıyorum. Tamam balık burcuyum ama, resmen uçlarda yaşıyorum. Bu aralar en çok istediğim biraz uzağa kaçmak. Daha önce Ankara'dan bu kadar sıkıldığımı hatırlayamıyorum. Deniz olsa. İçimize çeksek. Çektikçe renklense vücutlarımız..

4 yorum:

Knock knock dedi ki...

Yeraltı tanrısı Hades'in aşık olup kendi dünyasına kaçırdığı Perphone'nin bir yılda Dünyaya ayak bastığı dört zamandan biridir ilkbahar. Demeter kızını görmenin mutluluğuyla etrafa renk, ışık, bereket dağıtır. İnsanlar olarak bu sevinçten nasiplenmemek elde mi? :)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Süpersin, bak bunu bilmiyorum. Ben de neden içim sevinçle doluyor diyorum;)))))))))) ehuehuehuh

Knock knock dedi ki...

Ben biliyorum zati, senin uzaktan bi akraban kesin Olimpos'lu. Bazen melez bi tanrıça olabileceğini düşünüyorum.

Şımarma.

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Çok geç..:)))))