Sayfalar

20100305

Cennetimden Bakarken

Film gerçekten çok dokunaklı. Hüzünlü bir hikayeye dayanıyor. Duygusal bir dönemimdeyim sanırsam, bolca gözlerim doldu. Ben filmde biraz "What Dreams May Come" havası sezdim. Robin Williams'ın Oscar'lı filmini mutlaka hatırlayanlar olacaktır. Bence bir klasiktir. Hatta aklıma gelmişken bulmaya çalışcağım. Bana bu filmi anımsatmasının nedeni sanırım cennet görselleri. Tabii ki bu filmde o kadar derin ve detaylı değildi. What Dreams May Come'ı mutlaka izleyin. İsminin Türkçe'ye geçmiş halini malesef hatırlayamadım. Cennetimden Bakarken'i de atlamamanızı tavsiye ederim. Bence çok önemli bir detaya vurgu yapıyor.

2 yorum:

Ceren dedi ki...

Tatlım, filmin türkçesi "aşkın gücü";) ingilizcesiyle alakasız ama öyle. Benim de favorilerimden..

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Evet bir gizli okur daha yorum bırakmaya başlayarak kendini deşifre eder:))...hatta filme beraber gitmiştik di mi?.. "Bana Bişşey mi demeye çalışıosunuzzz,Bağğa mı diddinn?" dialogları da orada çıkmıştı sanırsam:))))