Sayfalar

20100215

PES Doğrusu


Son iki haftadır PS3 almamızla başlayan bir PES çılgınlığı evimizi kasıp kavuruyor. Aslında sanal oyunlar konusunda pek tecrübeli değilimdir. Hatta hayatımda hiç futbol oyunu oynamadım. Fakat gerçekten ben de PES'i çok sevdim. Görsellik mükemmel. Oyuncuların gerçeklerine nasıl da benzetildiğine hayran kaldım. Resmen gerçek bir maç yapılıyormuşcasına tüm ayrıntılar düşünülmüş. Bazı akşamlar PES gecesi yapıp arkadaşlarımızı çağırmaya başladık. Turnuva yapıyoruz. Beni dışlamasınlar diye her türlü çingeneliği yapıyorum elbette:). Daha çok yeniyim, ama öğreniyorum. Çok da gülüyoruz en güzeli bu. Onun dışında biz yalnızken de arada maç yapıyoruz.Kavga dövüş tabi sonu:)

Önemli olan dozunu bilmek. PS3'ü alırken korkmuştum. Acaba bizimki oynamayı abartır da diğer her şeyi unutur mu? diye. Ama öyle olmadı. Çok derin bir "ohh" çektim ve ben de oyuna dahil oldum. Küçükken atari salonlarına kaçıp oynadığım Street Fighter ve adını hatırlayamadığım birçok oyunu, evlere aldığımız o siyah kutulu atariyi ve hala atari salonlarında oynadığım araba yarışlarını saymazsak pek oyun oynamışlığım yoktur. Sadece seneler önce birkaç aylığına Knight Online'a sarmıştım. Sonra farkettim ki tek sosyalliğim bu oyun olmaya başladı.Çok saçma geldi ve bir anda bıraktım. Ben o oyunda öyle insanlar tanıdım ki evlilikleri zedelendi. Kocasının oyun tutkusu yüzünden bebek planlarını gerçekleştiremeyen kadınlar vardı. Bu bağımlılık her iki tarafı da çok yaraladı sonuç olarak. Erzurum'da masum bir çocuk öldü. O yüzden sanallıktan hep korkarım. Sanallık gerçekliği bitiriyor. Siz siz olun, ne kendinize ne de sevdiklerinize böyle bağımlı olma fırsatı vermeyin. Dozunda oynanan, insanları kahkahalara boğan oyunların keyfi hiçbir şeyde bulunamaz zaten:)

Bunlar da Street Fighter'ın unutulmaz yakışıklıları Ken ve Ryu:))
              

5 yorum:

Vato01 dedi ki...

knight mı oynuordun hangi serverda? bende oynardım zamanında =) ne zamanki serverın en iisi oldum bide 1 kaç olay yasadım oyunu bıraktım herzamnan zirvede bırakmak iidir dimi=) ama ps3 almıssan god of war 3 u gercekten tavisye ederim. tabi bulabilirsen fight night 4 ude siddetle oneririm. esinizle beraber karsılıklı boks yaparsınız. cok keyifli oyundur. biz ewde babam kardesim we ben turnuwa yapıoruz, anam kuduruor ama sizede tawsiye ederim =)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Cyperda oynuyordum.Güzel oyundu ama insanı ve sevdiklerini sosyal hayattan çok fazla uzaklaştıran bir oyundu.Sonuçta bedelleri ağır olmuştu benim için.Bulaşmam bir daha:) Bu arada God Of War'ı bitirdik.Hakikaten müthiş bir oyundu. Fight Night'a da bir bakayımm bakalım:)

Vato01 dedi ki...

Dediğim gibi biz Fight Night 'ü ailece oynuoruz =))). ailece dövüş sporları ile ugrastıgımız için bizim için daha ilgi cekici oluyor. =) oyunun şampiyonu her ne kadar ben olsamda peder beyle yaptıgımız idmanlar sonucunda anladık ki hiç bişey oyunda ki gibi değil. ringin şampiyonuda babam :P

Vato01 dedi ki...

buarada ben de cyper da oynuordum. HeaveN clanında bırakmıstım oyunu. sonra cok cagırdılar falanda sizinde dediğiniz gibi insan hayatından cok sey goturuor. geri donmek olmaz. oyun oynarken 103 kilo yağlı uzun saclı, sacı sakalı karısmıs pislik içinde pizza ile beslenen we nisanlı 1 insandım. sonra baktım ki kendimi bunalıma sokacak her sye o oyundaymıs. kendimi toparlamam 1.5 sene surdu =)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

En azından toparlanmış olman iyi bir başarı. Sonuçta bir şeyler kaybetmişsin ama yerine Yenilerini koymuşsun.Olan Kaybedilenlere oluyor bir tek. Bunun adı da hayat işte'. Hayatı ıskalayacak bu oyunlar gibi afyonlara kimse yakalanmasın bir daha:)