Sayfalar

20100206

- LOST - Island is what matters!

Geçenlerde Lost'un final sezonunun yayınlanacağını gördüm. Ben de eksik sezonlarımı bir izleyeyim diye oturdum bilgisayarın başına. Gece gündüz demeden bir hafta Lost izledim durdum. İnsan bu dizi varken başka hiçbir şey yapmak istemiyor. Adanın büyüsü resmen izleyiciye de etki ediyor. İnsan kendini hikayeye dahil olmuş şekilde hayal etmekten kendini alıkoyamıyor.
Baştan söyleyeyim ben ilk bölümden itibaren Jack'cilerdenim:))..
Fakat ikinci sezondan sonra beliren, Benjamin Linus karakterine de bayılıyorum. Donuk bakışlar, inanılmaz bir zeka, merhamet ve zalimlik, hakimiyet ve teslimiyet gibi çelişmiş birçok özelliği aynı anda barındırıyor. Final bölümü Mayıs ayında yayınlanacak dizinin. Umarım müdavimlerini tatmin edecek şekilde sonlanır. Dizi bitse de yıllarca konuşulacağından eminim. Gerek karakterler, gerek kurgu, gerek görsellik olsun herkesten tam not aldı. Her şey bir yana dünyada bir Lost felsefesi oluştu. Zaman, sebep, sonuç, ihtimal ilişkileri sorgulandı. Bunu felsefe haline getiren izleyici kesim, çok daha derin hazlar aldı. Diğerleri de muhteşem bir şov seyretmiş oldu. İzlememiş olanlara şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: