Sayfalar

20100215

Bu Gece Ezel Gecesi

Kenan İmirzalıoğlu'na böyle ses getiren projeleri çok yakıştırıyorum. Ezel dizisini izlemeyen insan sayısı (en azından benim çevremde) çok az. Zaten biz de "Deli Yürek" ile büyümüş bir nesiliz. O zamanlar ben lise çağındaydım. Tüm kızlar Zeynep, tüm erkekler Miroğlu'ydu. O zamandan bu zamana 10 yıldan fazla oldu. Yine Kenan İmirzalıoğlu doğru bir projeyle yapacağını yaptı. Ayrıca kilolandı, hatları oturdu, oyunculuğu özgüven kazandı, erkeksileşti. Bunlar da cabası. Zaten "Ramiz Dayı"yı konuşmaya gerek var mı bilmiyorum. Her eve lazım bir kurmay kendisi. Aklı başında, olmazı olduran Ramiz Dayı herkesi kendine bağlayıverdi. Ali karakterini de bir seviyor bir sevmiyoruz. Ama dizide henüz bir çok düğüm var ve bu yüzden gözümüzü kırpmadan izliyoruz. Ben pek dizi insanı değilimdir. Fakat Ezel farklı. Pazartesi geceleri program yapmıyoruz. Ezel izlemeyen ziyarteçileri kabul etmiyoruz:).

Dizinin tek sevemediğim oyuncusu ise Cansu Dere. Bir türlü dizilerde,filmlerde görmeye alışamadım bu ismi. Donukluğu, soğuk yüzü vs. bir yerlerde bir yanlış var hissi veriyor insana. Hiç sempatik bir tarafını bulamadım. Hadi diyelim ki rolü gereği hayattan soğumuş kadını oynadığından öyle. Ama o eski, mahalle kızı günleri de öyle donuk oynanır mı ya?. Hemen dönüp "Bahar" karakterine baktığımızda nasıl da içimiz ısınıyor. Ne kadar şirin, bayılıyorum. Ayrıca ay parçası gibi Maşallah.

Gelelim Şebnem'e..Saç modeli bir numara. Güzelliğine on puan. Karakter süper. O çocuksuluk ve yıkılmaz sadakat gönlümde tahtı kurdu. Ama gelgelelim geçen haftaki bölüme; Ali'nin evinde Şebnem'in mayolu sahnelerini , Ali ile yakınlaşma anlarını görünce hemen aklıma Mahsun Kırmızıgül geldi. Yıllar önce Bade İŞÇİL (Şebnem) ile uzun süren ve yoğun bir aşk yaşamıştı. Hatta nerdeyse bir pedofil(!) kuşkusu yaratacak sınırda olan yaş farkı dikkat çekiciydi. Yanılmıyorsam Bade 15, Mahsun da 30 yaşındaydı. Mahsun'un bırakın medyadan, gözünden bile sakındığı Bade'si böyle cüretkar sahneleri çekince insanın aklına bunlar geliyor işte.

4 yorum:

oyumben dedi ki...

TV seyretmeyi denicem bi ara.

Knock knock dedi ki...

ezel dedin dedin, rüyamda gördüm adamı, izlemediğim halde!

© Etk Yavrusu © dedi ki...

ehuheueh hayırlı işşlerrrr:)))

:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:. dedi ki...

selam,bende diyorum şebnemi nerden tanıyorum çözememiştim birtürlü:))bu o kızmı gerçekten hayal meyal hatırlıyorum..mahsunla be badeyle fotosunu bulup koysana bir süper olur,bulabilirsen....sevgiler