Sayfalar

20100209

Bebeveyn Fırtınası(!)


Çocuk sahibi olmamak için bazı önemli nedenler;

1- Evin küçüğü artık o olacak.
2- Önemli olan onun konforu olacak.
3-Bebek gibi davranılamayacak çünkü zaten evde bir bebek olacak.
4- İnsanı yaşlı gösterecek.
5- Çocuk, kendisini leylekler getirdi zannedercesine anne babasının tutkulu aşkını görmezden gelecek. Hatta onları, aşk yaşayamayacak kadar yaşlı görecek, küstahlaşacak.
6- Gerçekten bir şekilde "rızkı" verilmiyorsa, gelirin sabit olduğu durumda harcamaların artması sözkonusu olacak. Dolayısıyla tasarruf düşecek. Tasarruf düşerse Yatırım azalacak. Dolayısıyla ÜRETİM düşecek:).. Hayattaki üretimleri düşen anne-baba için bebeğin değeri durduk yere artacak.
7- Baba, "ben o kadar detaylı anlamam" diyecek ve bebeğin tüm bakımı anneye yapışıp kalacak.
8- Aşkın yerini, "aile olma" kabullenmesi alacak. Paylaşılan şey çocuk olacak. Bu duygu da o kadar yoğun hissedilecek ki, hangi heyecanların yerini aldığı sezilemeyecek.

Çocuk sahibi olmak için bulabildiğim bazı nedenler;

1- Sıkça bahsedilen (bazen de, benim başıma geldi herkesin başına gelsin diye uydurulduğundan şüphelendiğim:) kutsal, ikamesiz, coşkulu annelik-babalık duygusu.
2-İnsan ırkının devam etmesi gerekliliği.
(Tamam bu liste bu kadar kısa değil,biliyorum..:)

2 yorum:

Knock knock dedi ki...

6. maddeye bayıldım! "Hayattaki üretimleri düşen anne-baba için bebeğin değeri durduk yere artacak." Saygıyla eğiliyorum, bu nasıl bir saptamadır!

© Etk Yavrusu © dedi ki...

ahhh ahhh:)))) muck!