Sayfalar

20100114

Taşındık..


Taşındık..Zaten niyetliydik ama sevgili tocam bir Salı aradı. "Ev tamam taşınıyoruz,haftaya Salı kamyon geliyor" dedi. Ah tabi bir de ekledi "ben eşyaları toplama, paketleme işine karışmam, ben sadece taşınmayı organize ederim, diğeri kadın işi". Bu noktada benim bittiğim günler başlamış oldu. .Hmm.. asıl can alıcı nokta da şu ki 29 Aralık'ta taşındık ve yeni evimizde bir de yılbaşı partisi verdik. "İşte ancak toparlanabildim de bilgisayarın başına geçtim" demeyeceğim. Çünkü nasıl toplanırken gecemi gündüzüme kattıysam yerleşirken de aynı kararlılıkla çabucak hallettim işimi. Tek sorun TTnet'in sürekli problem çıkarmasıydı. Telefonla bir türlü çözemedim, sağolsun onlar da bir teknik ekip falan göndermediler. Ben de dün TTnet'i boşadım ve biraz önce gelen ekip Superonline bağlantımızı kurdu. Hemmenn iki satır bir şeyler yazayım dedim. Zaten şikayetler gelmeye başlamış bile:)..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Evinize bayıldım:) güle güle oturun :)(Hale)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Teşekkür ederiz canım benimm...

Knock knock dedi ki...

En bi yakın zamanda en bi uzak yerde olan evinize geleceğiz! Hayırlı olsun!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Allah yardımcın olsun canım ağzınızın tadı daim olsun

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Beklioruz kuzummm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

© Etk Yavrusu © sağol caım, valla marifetler bende değil sizler öyle takdir ediyorsunuz şeker ondan yani :) Ankara'mı nasıl özledim ah bir bilsen tatlım sorma ya, inan full tempo iş+ev+blog derken imanın gevriliyor. Dekorasyon dedin beni bitirdin :( En sevdiğim şey yeni taşınılmış, sade bir evi dekore etmek şeker, keşke kısmet olsa da gelsem, yeni evin sana şans ve bereket getirsin canım, yolun düşerse bende İstanbul'a beklerim gelirsen ses ver emi :)