Sayfalar

20100126

Sıkıysa Sen Kontrol Et


Bu aralar kendimde farkettiğim bir şey varsa o da çabucak öfkeleniyor olmam. Ne oluyor bilmiyorum ama ufacık şeylere tepem atıyor. Tabii ki aşırı tepkiler vermiyorum. Kendimi kontrol ediyorum. Dışarıdan fena gözükmüyorum ama içimden alevler fışkırıyor. Biraz hissiyatı açık insanlar anlar tabi ama diğerleri fark etmiyor. (Ya da ben öyle sanıyorum). Düşüncesizlikler, aptallıklar, haksızlıklar, utanmazlıklar, kibir, dünyadan haberi olmamazlıklar, cehalet vs. en öfkelendiğim konu başlıkları arasında sayılabilir. Ama yok, sakin olmak lazım. Bilge davranmak lazım. Ama empati ya.. Kurban olayım biraz empati ..

5 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Al benden de o kadar aptallara tahammülüm yok, okumadan yorum yazanlara da! Resmen Kurban olayım biraz empati .. :)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Amman dur Eda elini kana bulamaa:))) Bu arada sana şaşırıyorum vallahi.Çok Seviniyorum benimkini okuduğuna elbette ama günde kaç blog okuyorsun merak etmiyor da değilim:)) Speedy sTil.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sen ben diye birşey yavrus, süs diye mi izle yaptık :) Kitap önerileri yazımda da belirttiğim gibi hızlı okuma kursuna gitmiştim ben canım, günde 2 saat dostları ziyarete yetiyor mucx

© Etk Yavrusu © dedi ki...

:))ehehe..

Hayalbemol dedi ki...

bazı şeylerin sakinlikle çözülebileceğini bildiğimiz halde, hepimiz patlama noktasına gelebiliyoruz. Bu noktadan sonra tutabileni aşkolsun :)