Sayfalar

20100126

Sinema Sinema

Kutsal Damacana 2: İlkini çok beğenmiştim. İkincisi hayal kırıklığı yarattı bende. Olumsuz yorumlara rağmen gittim. Fakat benim de hoşuma gitmedi. Komik bir şey olsa da gülsem diye geçti seans. Bir iki sahnesi dışında mizah anlayışıma uyduramadım bu filmi.
Ejder Kapanı : Türk polisiye filmlerin artması için heyecan duyan biriyim kesinlikle. En başta bu dalda olduğu için, filme bir artı puan. Kenan İmirzalıoğlu'na "temiz çocuk" rolü oynatmadıkları için bir artı puan daha. Zaten Uğur Yücel ve Kenan İmirzalıoğlu uyumuna bayılıyorum. Film izlenmeye değer. Fakat nolur Amerikan polisiyeleri ile kıyaslayarak beğenmemezlik etmeyin. Kendi başına değerlendirip, başarısını siz de yakalayın:)
Yahşi Batı : Keyifli bir film. Kahkahalara boğulmak için gitmezseniz yaratıcılığı sizi gülümsetecek bir yapım olmuş. Büyük beklentilere gerek yoksa, hoşça zaman geçirilebiliniyor.
Avatar : Gitmeyen kalmış mıdır bilmiyorum. Gerçekten dokunaklı bir hikaye. Irkın doğallığı göz kamaştırıcı. İnsanların avatarları ile beyinsel iletişimi çok derin. Görsellik zaten müthiş. İnsanın kalbine dokunan bir film. Mutlaka görülmeli bence.
Paranormal Activity : Sanırım sinemada gösterilen versiyonunda bazı sahneler kesilmiş. Beni tek korkutabilecek konu üzerine yapılmış bir film. Fakat kesilen sahnelerden midir bilmiyorum ben pek de korkmadım. Bunun üzerinde duruyorum çünkü film, korkutmak konusunda çok iddialıydı. Konu aynı fakat film Türk yapımı olsa sanırım geceleri uyuyamazdım. Çünkü Türk senaristler bu tip filmlerde tüm inanç sistemimizle bize saldırabiliyor..

Hiç yorum yok: