Sayfalar

20100126

Kitap Kitap


Çok hevesle başladım kitaba. Oldukça da merak ettiğim bir konuydu. Ayrıca kaleminin kuvvetli olduğunu duyduğum fakat daha önce okuma şansı elde edemediğim yazarın kendi anılarını kaleme aldığı bir kitabı kaçırmak olmazdı tabii. Yaratıcı üslubu çok güzeldi gerçekten. Fakat kitabın tamamı değil, sonuç kısımları doğum sonrası sendromu ile alakalıydı. Belki benim yanlış tahminim yüzünden tatminsiz kalmışımdır , onu bilemiyorum. Fakat yazarın iç seslerini karakterize ederek onlarla olan diyaloglarını anlattığı kısımları çok uzun, gereksiz detaylı ve ilgi kaybettirici buldum. Beklentilerimi pek de karşılamadı malesef.


Gülse Birsel'in yazdığı kitapları severek okuyorum. Baktım bir tane daha
çıkmış, hemen gözü kapalı aldım. Yavaş yavaş, her gece uyumadan 10 dk. okuyorum. Seviyorum yazılarını. Beni gerçekten güldürüyor. Dinlendiriyor. Zaten kendisini de oldukça zeki ve başarılı buluyorum. Henüz bitmedi ama kefilim kitaplarına..:)

Hiç yorum yok: