Sayfalar

20091203

New Moon

Dünyada gişe rekorları kıran New Moon'dan bahsetmemek olmazdı. Üç erkek, 2 kız gittiğimiz hatta onları yalvararak götürdüğümüz film fena değildi, fakat daha çok aksiyon istiyoruz. Şimdiye kadar hiçbir serinin müdavimi olamadım. Alacakaranlık'ı da vakit geçirmek için evde izlemiştim. Bu ikinci film sanırım bir geçiş yapma niyetindeydi. Tek başına bir filmdi diyemem. Ama bir dahakini merak ettirmeye yetti. Kitaplarının çok daha detaylı olduğunu okuyorum. Umarım filmler de seriyi tam anlamıyla yansıtabilir. İlk yarısı çok yavaş, tamamen romantik ve hatta biraz sıkıcıydı diyebilirim. İkinci yarısı daha ilgi çekiciydi. Filmin finali bana sinemada kocaman bir kahkaha attırdı. Tam bir "teenage movie" finaliydi. Ama her şey bir yana karakterler çok güzel. Vampirlerin kültürü çok eskilere dayanıyor. Ayrıca bu bölümde ortaya çıkan kurtlar göz kamaştırıcı. Onları bol bol bir dahaki filmlerde görmek istiyoruz:)).. Zaten soluk benizli, buz gibi vampirleri, sıcak tenli, kaslı, güzel çehreli, esmer kurtlara kim tercih eder ki?..Ah budala Bella:))


1 yorum:

Vato01 dedi ki...

her zaman kurt adamları sevmişimdir ama bunlar direk kurt. kitapalrında her dakika kurtları destekledim filmlerdede bir umut dedim ama yok ya olmuor. gerci eclipse de yeterince on plana cıkıor sürü... =))) Yıllarca Kurt olunmaz Kurt Doğulur dedim kimse sallamadı bu filmde nedense benim sölediklerimi sallamayanlar bu konuda dillendirmeye basladı dediklerimi =))