Sayfalar

20091106

Ve üzülmek için çaldın mı bir kış şarkısı?..

Canım bir türlü yazmak istemedi. En başta zorladım kendimi ama sonra rahat bırakmaya karar verdim. Bir sürü konu vardı aklımda ve birçoğunu da unuttum. En çok dağdan inenlere ve sırtından vurulmuş memlekete kızdım, kudurdum. Şehit yakınları için gözyaşı döktüm. Uzun süre kaldırmamak üzere al bayrak astım evin camına, sırf rengim belli olsun diye. Bir iki film izledim. Gerard Butler bile olsa içinde içmden yazmak gelmedi ama beğendim. Hamama gittim bi güzel yundum yıkandım. Hiç kitap okumadım. "Mesnevi" öyle duruyor vitrinde, en fazla 6. ya da 7. sayfasında kağıt sıkıştırılmış vaziyette.

Ah bir de evet mevsim geçişi var tabi. En çok da kışa geçerken zorlanıyorum sanırım. Soğuk bir de.. Evim çok soğuk ve daha da soğuk olacak:)..Ankara kışı çoktan ilan etti. Bir adet ısıtıcı, bir adet elektrikli radyatör ve bolca da doğalgaz ile evin bütçesini batırmaya tamamen hazırım!..İçinde ısınacak bir eve ve bir de kalbe sahip olduğum için şükretmeden edemiyorum.

Yok yok romantikleşmedim, depresif de değilim, sadece kış durgunluğu bu!

Hiç yorum yok: