Sayfalar

20091123

Her Bitter Çikolata Sert Değildir

Tamam tamam..Tabii ki buraya en hoşuma giden "forward" emailleri kopyalayıp yapıştırmaya devam etmeyeceğim. Sadece hoşuma gittiler ama hakikaten yazma yetisi kaybına uğradım. Sanki diyecek o kadar çok şeyim var ama yazamıyorum gibi. Hatta şu saniyeye kadar ne yazacağımı merak ederek bir şeyler tuşlayabildim. Ve dönüp bakıyorum da tam tamına "üç" satır bitmiş bile:)..



Bayram geliyor. Likör falan yapmadım, anneminkinden araklamayı planladım. Azcık da çikolata aldım. Geçen bayram bir sürü şekerleme almıştım ama iki ziyaretçimiz olunca geri kalan çikolataların hepsini biz yedik. (tamam tamam %95'ini ben yedim). Likörü de bayram sonrası gelen misafirlere, bitsin diye, zorla ve bolca içirdim. Geçen sene kurban bayramında tocam - o zamanlar sevgili nişanlım- bana bir koç almıştı. Ben de adını "Püskül" koymuştum. "Koç benim değil mi, istemezsem kestirmem" diye diretmeme rağmen kesilmişti.



Çok zordu...



:))) :P

Hiç yorum yok: