Sayfalar

20091005

Nişan Enivörsıri ve Yoksun İşlemeci


Biz nişanlanalı tam bir yıl olmuş. Zaman nasıl da geçmiş demekten ziyade, sanki bu arada olan biten her şey bir masal gibi hayal gibi gözüküyor şimdi bana. Aklımda sadece ana sahneler var. Gerisi pek kalmamış. Zaten nişanlılık dönemimizde inanılmaz bir performans göstermiştim. Dört ay boyunca hem çok yoğun bir işi, hem akşamları master dersleri ve sınavlarını,hem de evlilik hazırlıklarını becermiş, etraftan alkış toplamış, kendim; kendime inanamamıştım. O günlere geri dönmek ister misin diye sorsalar; cevabım kocaman ve kararlı bir HAYIR! olurdu. Zaten hatırlıyorum, balayını geçireceğimiz otele gittiğimizde vücudumdan kızgın demiri soğuk suya batırmışcasına "cosssslamalar" çıkıyordu. Sonrasında üç ay yine yorucu geçti. İşi terkettikten sonra, güzel güzel okulu da bitirdim ve 5 aydır dingin,sakin bir hayat sürüyorum. E benim gibisine o da batıyor tabi. Memnuniyetsizler klanından geldiğim için bir duramamazlık, bir yarın ölürsem kimse heykelimi dikmez,resmimi yapmaz kaygısı mıdır nedir içimdeki, kendi kendime zarar ziyan yaratmaya çalışıyorum..Son bir haftadır eve taktım. Gelen hediyeler, birbiriyle uyumsuz bazı aksesuarlar derken her şeyi bir yerlere koymuş, dişi kuş gibi ne bulursam yuvama getirmiştim.Şimdi onlara bir ambiyans yaratma telaşına girdim.Bir de kendi kendime uydurma el işi (craft) çalışmaları yapıyorum.En çok da ona gülüyorum. Kolonya şişemden sonra bende bir motivasyondur ki sormayın.Tabi ne malzeme var ne bir şey.Benimki "gariban craftı".Şu an parmak uçlarımda japon yapıştırıcısı ile sizlere sesleniyorum.Bu aralar biraz dinginim. Kabuğumu kırmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok: