Sayfalar

20091002

AKTÖRLERİ TANIYALIM

Uçan, söz değil de yazı olsaydı daha da çok şey yazardım:)) ;

Gerard Butler; Hayranlarını "Attila"da süründürmüş, "300 Spartan"da öldürmüş erkektir. "Yahu bu adam hem Akrep burcu, hem Attila, hem de Leonidas,bu mümkün olamaz.Eğer bu gerçekse neden beni kolumdan, hatta hayır direk saçlarımdan tutup kraliçesi yapmıyor?" serzenişlerine neden olmuş kişidir.

Hugh Jackman ise ; "Madem Wolverine yaralarını kendi kendine iyileştiriyor, belki Hugh da gelip şurama bir baksa yardımı dokunurdu" dedirten, özellikle ilk resminin çekildiği günkü pozlarında, hem denizden çıkmış ve ıslak oluşu,hem çocuklarıyla plajda beraber verdiği görüntüler, hem de hayret verici fiziği ile kadınların"Islaklık,babalık ve kaslılık" üçlemesini aynı anda sağlayan kişidir.

5 yorum:

Vato01 dedi ki...

hugh jackmanle kapısırız vucut konusunda. =) tip olarak yanıma yaklasamaz o ayrı :P

© Etk Yavrusu © dedi ki...

çok iddialısın bakıyorumm:))

Vato01 dedi ki...

öleyimdir. onceden cok iriydim fakat sonraları anladım ki bu adamlar ha diince böle olmuor bunların yaptıkları bişiler war ve gordum ki definasyon için cure yapıolar ve hangi ilacları kullandıklarını bulduk, hem brad pi.ttin hm hugh jackmanin. kütle olarak hugh jackmanden daha kaslıyım ama karın bölgesinde ona yaklasmaya calısıorum. onda 6 dilim baklava var bende 4 =) en alt 2 biraz yaglı baklava ama 2 haftaya kalmaz gayet 6 olurlar :D tatile gitmeden tamamlamak lazım =)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

zaten bence önemli olan irilik değil. Zayıf olmak ve kaslı olmak güzel olan. Bir de six packs hiç bir şeye değişilmez tabi.Bravo

Vato01 dedi ki...

onu gelin birde bana sorun =)) onlar cıkana kadar neler cektim 1 anlatabilsem :D