Sayfalar

20090924

KOLONYA ŞİŞESİ


Bayram öncesi yana yakıla kolonya şişesi aradım durdum.Şık bir şişe için, bildiğim tüm cam ürünleri satan yerleri gezmeme rağmen bulamadım.Demek ki artık bu tür bir talep gelmiyor üreticilere.Oysa benim küçüklüğümde ne kadar da çoktu.Ben de bu işi kendi kendime halletmeye karar verince ortaya resimdeki gibi bir kolonya şişesi çıktı:).Bu eski şişe,içinde kolonyayla beraber satılanlardan.Yaklaşık 35 yıllıkmış.Benim de bir kaç craft sitesinde gördüğüm üzere, birçok insan şişe süslemeyi kendine hobi bile edinmiş.Tocamın evlenme teklif ederken verdiği yüzüğün kutusunun kordelası, karın kısmında kuş tüyleri olan bluzdan koparılmış bir adet tüy ve taşları düşüp duran bileziğimden kopmuş bir adet taştan oluşmuş şişemi herkes beğendi. İnsanlar neler neler yapıyor resmen hayrete düştüm.

2 yorum:

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

ben bunu nasıl düşünemedim,süper fikir,daha yakından çekilmiş ayrıntılı fotoğrafını da koysan bi de diğer yapanların linkini eklesen:)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Yani özel bir link yok şişe süsleme diye yazarsan bir sürü site çıkıyor kuzicim.Ben de öyle bir göz atmıştım.