Sayfalar

20090916

Ha Gayret!

Uyandığımdan beri bir hüzün var bu sabah içimde. Aslında belirli bir nedeni de yok.Canım kocaman alışveriş merkezlerine, outlet mağazalara, hipermarketlere gitmek istiyor.Ama öyle Ankara'dakiler kesmeyecek sanki.Beni Amerika'dakiler falan paklar ancak.Hüzün ve alışveriş..Ne kadar kel alaka aslında değil mi?..Kendimde aslında son zamanlarda sezinlediğim bir şey bu.Sorun:Hüzün, Geçici çözüm; bir şeyler satın almak.Benim gibi kendisini sanki çocuğu gibi her an her saniye inceleyen, eleştiren,yorumlayan birinin gözünden kaçması zor bir durum aslında.Neyse ki önemli bir boyuta gelmeyecektir. Ama önemli olan hüznün kaynağı.İşte sorun da bu zaten.Beynimin bana türlü oyunları.Kaynak falan yok!.Kaynak benim, hep de bendim..Uff balık burcunun cilveleri miydi bu durum hep acaba?

Neyse..Bu arada dün Kadir Gecesi'ydi. Televizyonda bu gece ile ilgili bir program açık. Ben masa kuruyorum. Anlatan, beni bir an dikkat kesecek bir söz söylüyor.Tabii ibadetleri konu ederek söylüyor ama ben genele vuruyorum ve çok anlamlı geliyor; "İnsanı dinlendiren boş durmak değil, değişikliktir."Eureka !! neden daha önce akıl edememişim ki? Terk edip boş durma,değiştir!..Damn!

2 yorum:

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Benim de bazen oyle donemlerim oluyor, ben de alisveris yapmak istiyorum ama ya gecenin koru oluyor ya da mumkun olmayan seyleri istedigim nerden alacagmi bilemedegim seyleri istedigim oluyor Sana bir onerim var ben cok yaptim ise yariyor. Amazona uye ol:) herseyi sec ara bul listene ekle sepetine ekle ama hicbirsey satin alma ama alicak gibi gez :) hem cok keyifli hem de inanilmaz iyi geliyor sanki alisveris yapmis kadar olyorsun.
Sevgiler.

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Bazen bir şeye kafamı takınca sabah 10.00'da mağaza kapısına dikilmiş oluyorum.Aslında alışverişle alakalı bir problemim yok ama arada bir şeye takıyorum işte.Sanki onu yapmazsam dünyanın sonu gelecek gibi oluyor:).Amazon fikrini deneyeceğim.sevgiler Aslı.