Sayfalar

20090617

Duvar Dekoru-Vinyl Wall Sticker


Beni yakından tanıyanlar çıkartmalara olan düşkünlüğümü bilirler. Bu düşkünlüğüm duvar dekorasyonuna olan ilgim ile birleşince ortaya resimdeki gibi bir çalışma çıktı. Nasıl canlandırmam gerektiğini düşündüğüm büyük bir duvarım vardı ve gelenlerin "yine mi çıkartma?" serzenişlerine maruz kalmamak için duvar çıkartmalarından uzak duruyordum.Ayrıca incelediğim kadarı ile de çok da ağır durmuyorlardı ve aksine sadece çocuk odalarına yakışabilir olduğunu düşünmüştüm.Ama bu Vinyl Wall Sticker'lar farklı.Hem diğerlerine göre fiyatları daha uygun, hem de gayet şık duruyor.Süete yakın bir dokuları var.Ben bunları Cepa-Bauhauss'dan aldım ama internette binbir çeşit satışı sözkonusu.Googlelayarak rahatlıkla bulabilirsiniz.Bazılarının uygulaması çok kolayken bazıları da benimki gibi teker teker yapıştırmanız gereken minik parçalardan oluşuyor.Sadece biraz sabır..Sonuç insanı gerçekten memnun ediyor.Tavsiye ederim:)

4 yorum:

MisHale dedi ki...

çok güzel olmuş :) en yakın zamanda gelip yakından görmem gerek :)

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Evet kesin yakından görmelisin:))

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Ikea'dakilerden daha kaliteli duruyor canım. Keyifle otur.

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Teiekkür ederim sevgili madame direktora:))cümlemiz inş.